søndag 31. mai 2015

StevieG






Så har eg gjort da igjen - eg har strikka ein av mine favirottspillare i Liverpool -  nemlig et minneteppe te Captain fantastic - Liverpools nr  8 Stevie G.



Teppet er sinnsykt stort og mjukt og godt og det er meg bevist det einaste som finnes i denne verden som e strikka på denne måten her ... hvertfall en så lenge .... hehe...detta av StevieG blei nesten dobbelt så stort som Coutinho teppet mitt... så eg tror eg nesten må prioritera og laga minst et lika stort et av gullgutten min Coutinho ... han fortjen da synes eg ... 






hmm, mange som spør meg om eg bruke strikkemaskin ...ehhh ...nei... her e ALT strikka for hånd på rundpinner faktisk ...så klippet opp om montert og heklaet kant rundt etterpå ... og strikke på maskin gir ikke den samme gode følelsen som og strikke for hånd vil eg tro...derfor vil det ALDRI komme nåke form for strikkemaskin inn i mitt hus.... her e da og strikka på den gode gamle måten ..men har oppgradert fra metall te bambuspinna då ... men da e mange år siden eg oppdaga da der ... anbefales forresten ... ja bambuspinner altså ..






Nå har ek kasta meg på et veggteppe av King Kenny  - eg synes det er utrolig artig og strikke sånne "fototepper! og til jul blir det tepper av både barnebarn og barn ... står tepper på ønskelisten te dei fleste rundt her nå ... tom endo et av Coutinho .... det er MYE arbeid og strikke desse her - man trenger fullstendig ro og full konentrasjon og DET  har jo eb med min ADHD masse av *ler* er egentlig et mirakel atte eg i da heila tatt har klart og få da ferdigt..haha, men på den andra sio så e eg sånn at har eg først bestemt meg for nåke så e da ikke halveis inn i den oppgaven...nei då e da  all inn og eg gir  200 % og legge heila mi sjel i da må veta.... og vil da ikke bli ferdig , nei så ska da....






Programmet eg laga mønster i heter Photopearls - e bare te googla da så finne dåke da om dåke har lyst og prøva dåke på detta magsiske strikkegreiene her ... se tidligar innlegg eg har på sio her om koss nettopp detta programmet fungerer....



3 kommentarer:

  1. WOW !!!! Jeg er rett og slett imponert!!
    Snakk om tålmodighetstest!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du deltok på link party hos meg i forrige uke.
    Du er en av 3 vinnere. Jeg har laget nytt party idag og du er hjertelig velkommen

    SvarSlett
  3. Fantastisk flotte tepper!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...