lørdag 6. juni 2015

det var ein gang ... 2






og eg fortsette på min lille hagehistorie omdenna dammen min vett du .... og eg  våkna neste dagen og for lykkelig uti hagen jahh... hmm...tok nå litt bilder her og der og kikka no på detta femomenet eg hadda laga siste dagane her...hmm... va no litt fine den då .... fekk inn litt hagefigura innimellom og danderte og styrte på her ...hmm...



va og hente meg nåken vannliljer og plante uti der så da skikkelig skulle bli hagedam tengte det konne bli rasande flott eg  då .... bare tenk når da ploppa frem gule fine blomster på dei uti der... juuuhuuu ..... men du vett ... da va liksom nåke som mangla endo følte eg.... men konne ikke heilt sette fingeren på det då ... argh...hata når da skjer... koffor kan eg ikke bare klappa meg sjøl på skuldero og sei ... å guuuuuri  så fint da e  og guuuuri  så flinke du e Ninamor ... neiiiida..... her hengte hu seg oppi bagateller og så kom den snikande vett du ...galskapen sjøl .... kviskra i ørya på meg.... større...den må bli endo større....


og der  kom jo mr  ADHD sniiikande igjen  vett du .... men må sei eg va litt enige med han og då .... så eg såg jo fort ka so va feilen.... bare te hente frem spaden som mirakuløst endo va lika heile ...haha la meg ta med atte eg har et spadeforbruk utav denna verden ...dei knekke jo uansett kor forsiktige eg e med dei .... pfff.... men hvertfall...spade og trillebår frem ... for her trengs det forandring ....igjen ...




jepp...for feilen fant eg ut va atte dammen va aaaaalt for liten...den må jo selvsagt vera større... ska jo tross alt bo endel fiska oppi den ettekvart.... så bare te hoppa i det med begge beino ... her ska da gravast ... no ska dammen bli stor må veta... juuuhuuuu gravde ut en sånn ca størrelse og satte igang ..... hvordan det gjekk ska eg blogga litt om imåro igjen ...e bare te føølga med om du  vil se hvordan det gjekk .....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...