onsdag 10. juni 2015

det var ein gang ...fortsettelse 6








 jadda , jadda... nå va da stora treet nedi hagen vekke, og eg va sjeleglad for atte eg nå kunne se "heile" hagen min ... well ...va da eg trodde då for no konne jo alle se kor stygt da va der nede i forskjell te her oppe...og sånn kunne de jo slettes ikke vera ... offf... nei her va da bare te finna på nåke ... ska lova deg eg grubbla... var sååå mange gode forslag  oppi håvet mitt  på ka som kunne tatt seg bra ut .... men du vet jo lika godyt så meg atte eg fekk besøk av ADHD igjn eg ... og har fekk med i sving,  og lagde til en dam der nede og eg må veta - dette har eg ikke bilder av underveis siden  da tok heilt av her ...hahahah ... gravde , bar og fylte på  te da va ein ferdige dam nedi her og ... juuuguuu ...






Planen min va då og få da sammen med den andre dammen eg hadde lenger oppe i hagen, da kunne jo vera ei lito elv...en  bekk mellom dei ...ohhh...da hørtes såååå koselig og fint ut, men eg hadde jo ikke pumpa te da der som kunne pumpa vatnet opp igjen og eg e litt sån at skal eg laga nåke må da skje der og då ...eg kan jo ikke vente ukesvis på nåke som skal komma i posten må veta....argh...e da muuuligt .... blei driiiitsure eg då ... ville jo ha da ferdigt ...og eg ville jo ha da nett sånn og sånn ....


laga med et fint bed i kanten der istedenfor , raste ned og handla planta og dreit no i heile bekken eg då etterkvart...sjøl om da irriterte vatnet av meg ....  men men.... dam og bed der...men guuu ...se på den stygge trappo der no då ...offf...nei og nei ...sånn kan da jo ikke vera må veta....





hmm, hadde ikke en nåken sånne brostein aliggande mon tro - lure på om ikke dei kunne brukast nedover der så sa blei litt sånn vei og gå på .... mulig da konne blitt litt fint... ok ok ...  finna dei og bera og bera... legga ned ...først litt sand så litt plastduk så stein ... se der ja ...detta ka jo funka da... ned  den lille trappe og  så ned på litt brostein..hmm...eller .... eg vett jo da alle ADHD ikke heilt va eninge med meg  på detta prosjektet her då ... men nett no ville eg gjera da aleina...drita i heile ADHD , for han laga så STORE prosjekt for meg ...  eg ville jo bare ha da ferdigt ettekvart eg då ...

og sånn blei da.... synes da såg nå någenlunde bra ut eg då ... juuuhuu .... gjekk  nåen tima da må veta...så kom selvsagt ADHD snikande vett du ... : da der e bitten ikke fint i da heila tatt ...detta e ikke holdbart i da heeeeile tatt NIna...skjerp deg , du kan bedre en detta her ....






ok ok .... eg va jo egntlig enige då ... da va slettes ikke fint  siden graset grodde utav trappo og plantane tøyt ut alle veie .... nei e nok bare te og tappa den tulledammen  .. så va da bare  te følga ADHD sine store prosjekt og gode råd då vett du ....og se...SE ka som skjedde då ....argh, da  e nåke møkkadritt hela greio ...eg hata hage - eg e driiiitleie .... eg vil ikke meir .... - for no blei da bare rot og kaos der nede ...eg skeit lodrett i heila prosjektet og kasta meg  på andra sio te hagen ... jepp...va nett da eg gjorde vett du, både spade og trillebår flaggra veggimellom ....  at da ALDRI kan bli som eg vil ha da ..... eg døøøøøør .....





han ville nemlig ha med te fortsetta med grusen heile veiene ned hit han då, sån atte da sko bli ein heilhet i da heila... argh... men da e såååå tungt og eg faktisk aleina om dett aher.... pfff...da e du nå vel ikke ...du har jo meg seie ADHD så fint då vett du ...  hehe, han e no skjønne og då .... tullingen ..hahahah  - på grenso te bli rablande galen her eg no  ...*lersåegpissamegutnesten*...fordi eg e hysteriske ...derfor eg ler.... jepp no e denna tøtto blitt galen .... hahahha

grusa  - bera  - dandera .... nei no får da bare stå her...eg kasta meg på andra sio te hagen ...te dunders med  heila detta dam prosjektet ....



såhh .... bort i andre delen ab hagne ...her vett du ... her kan da bli fint... her ska eg ha den mest romantsike finaste sitteplassen under dei treno der... med grus og bed og i da heila tatt ...skal bare  sage ned nåken av treno der så ska eg nok få da te...... jepp... og kossen da gjekk ska no vel eg blogga litt meir om imåro ...bare te kommeinnom  , om du ikke endo har ramla heilt av laset her du og *ler*







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...