tirsdag 9. juni 2015

det var en gang ...fortsettelse 5








ja så va da detta forbarskade treet nedi der då ... heilt klart atte eg va eninge med  ADHD her, da passa jo ikke inn i da heila tatt må veta... bare te hoppa i da ...finna sago og saga da ned  - pinne for pinne, hmm eller heite da grein for grein *ler*



ok...easy peasy .... her va da bare te saga...da va jo ikke meir en 9 !!! greine på detta treet her, og sago en kjøpte meg den e jo heilt nye så den bite godt den ...jupp jupp ....  sage sage ....saaaage...hmm...går jo heilt greit detta her, e no ikke nåke pingla heller eg då så detta ska nok gå fint .... eeeevige opptimist ...e da eg e *ler* 

så eg fortsette og saga eg då , heilt te eg igjen ser man med ljåen ...og etter 6 greiner kjenne eg atte armane mine e blitt dobbelt så lange og miiiinst dobbelt så tunge... gu bedre meg ... hahaha ... ørtistusen kaffipausa og ørtitusen kaloriar fattigare kjenne eg atte eg nok ikke e sååå sterke som eg først trodde eg va...forbannade ADHD som lurte meg te tro det...pfff....idiot...e da den e... va jo ADHD som sko fått sagd ned da hersens treet...ja for no e da gått galskap i da...  sliten eller ikke ...da der treet SKAL NED og da SKAL NED NO !!!!!




dei dette no ned ein etter ein her  då , men eg kjenne eg pådrar meg både senabetennelse og håvebetennelse og sagebetennelse  og ryggvondter og armvondter og faderens vondter.... detta e slavearbeid  - uten atte eg meina nåke vondt med da då .... detta BØR pinadø meg vera da siste denna ADHD drege meg med utpå i denna hagen for no altså ...NO begynne min tålmodighet og ta slutt her.... jaja.... veit eg seie da der heiiile tio då men ... no kjenne eg da veldig godt her eg står og sage .... te eg ser "min snart bestevenn" man med ljåen *ler*






men ka e da..... fekk da no ned eg må veta.... sakte men sikkert og no ska da  jaggu få ligga der te da går vekk av seg sjøl tengte eg, for NO e da nada krefte igjen her ...  huske eg for inn og kjefta høgt om atte en no nekta gå uti hagen resten av dagen ... hahaha ...hadde  bare ikke meire krefter igjen te løfta så mye som ein pinne .... trodde eg.... men da trodde jo selvsagt ikke min ADHD ...







... va no ikke før komt inn eg då før  min gode kjenning mr ADHD sto i håvet på meg .... 

ADHD : tenk om nåken komme no då og ser  alt da rotet der ...
MEG : hehe te dunders me dei tenke eg  .... eg gidde ikke meir i dag ....

ADHD : jamen tenk om da begynne regna og blåda så , for då  blir da jo bare endo tyngre og få da vekk etterpå ......
MEG : så får da blåsa seg heirfra te evigheten så e jo eg kvitt da ...hehe

ADHD : tenk om bror din komme då og  ser atte du ikke klare detta aleina alikavel ...
MEG : ...... !!!!! ....... !!!!!! ..... helvette ta deg .... forbarskade ADHD ...



eg blir bare så eitrande galen av og hørra på da derre gnålet te  ADHD av og te  ...  og da mest irriterande e jo da atte eg faktisk lar meg påvirka av han og faktisk fere ut for og ta vekk resten ... bare fordi han irritere meg og bare fordi han vett ka knappa han ska trykka på .... rive meg i håret fleir en ein gong øve han der ja ..... argh...




men men - eg for ut og eg rydda resten  - fekk da vekk og stolt som ein hane  - smila fra øyra te lyra og e såååå fornøyde med meg sjøl ... juuu huu .... men guuuuu ....da va no litt stygt med en trappo der på sio te hytto då ... totlt øvegrodde og rotna plankabeta, e jo da einaste trappo består av ...hmm ...

Vente på atte ADHD ska seia nåke i håve mitt...men han e stille som i gravo .... keh....e du vekke, hallooo.... kom fram då ...sei nåke då  - eg har meire arbeidslyst her no pga deg.... kom fram .... mehh...stille som i gravo ....   jaja...då får eg tussla meg inn igjen då ... eg gidde no nett ikke starta på detta før mr ADHD komme og provosere meg te jobba ... noopp ... han e sikker driiiiitsure siden eg  provoserte han så mye istad *ler*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...