onsdag 3. juni 2015

gammel sykkel






Eg fekk ein gong ein gammal sykkel  - ikke fordi atte eg e så sinnsykt glad i og syklkla då men rett og slett fordi atte eg synes den konne bli fin i hagen med litt blomster på ... og med litt ADHD innabords så er jo som kjent veien fra tanke til handling usedvanlig kort - nesten spå eg ikke tror det er noen vei mellom der av og te faktisk ..heheh men hvertfall ...



Gjekk til innkjøp av bengalakk og spray og kasta meg på prosjektet - her skulle den  bli snyhvit og isblå, va bare te spraya både sykkel og dekk og la da tørka et døgn .....




Så var det jo bare te og ut og etta nåken gamle støvla og litt plante oppi og rundet den då ... blei et skikkelig søtt og litt gammaldags blikkfang i hagen detta då ... men detta e ikke gjort nå, nei detta va nåke eg  gjorde i min forrige hage og trasgisk nok så GLEMTE eg og ta sykkelen med meg når eg flytta....djiiiises... så nå jakta eg på endo ein gammal sånn...for eg kjenne litt på det atte eg har lyst og ha ein sån nedi denna hagen min og ....



Ka synes du ? Va da rett og slett galskap eller va da ein litt orginal men artig innslag til dekor i en god gammaldags hage  som det eg har ?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...