lørdag 13. juni 2015

Gammelt skap blei nytt DIY







Av og til e da  ikke så lett og se atte gamle skap faktisk kan bli rasande flotte med få grep, som detta gamla skapet her som eg fekk kjøpa  for ein billige penge på et bruktsted. Eg hadde nemlig lyst på et nytt "titteskap" på stuo mi her og  eg har ikke milliona te kjøpa desing og innredning, og heilt ærligt så synes eg ikke da e nåke særlig fint heller når alle ska ha da samma heila tio ... nei då fiksa eg da heller sjøl ...  fekk  hvertfall tak i detta gamla trekvita skapet her og kasta meg på malingen - valgte fargen kalkgrå til hovedbase og vanlig hvit grunning til første trøket ...  og bretta opp armane og satt i gang ....  da tok meg ca 4  tima fra eg starta te eg kunne stabla dill og dall inni mitt nye lekkre titteskap ....  limte på nåken wallstickers og satte på nye lekkre knotta og vips ....






Sånne små veggord eller wallstickers som eg seie får me jo kjøpt overalt nå og mulig det er på vei ut igjen ifølge "interiør" sidene på internet..men nett da drite eg ein lang marsj i for EG lika dei og EG vil ha sånne  rundt meg .... og om eg skulle gå lei av dei e da jo bare te pittla dei av igjen  - da skada ikke malingen eller bakgrunnen uansett .....




Forøvrig så e no detta ei stond siden eg lagde detta, men  siden da va ei på besøk her som såg daog lurte på kor eg hadde kjøpt da skapet henne .... då sa eg jo som sant va atte da va sjølmalt og sjøl dekorert...  ho synes og da va myyye finare sånn en med alle desse kjøpeskapo som alle ska lah ... men for all del ... nåken lika kaffi og nåken lika te....Babsy lika dill dall og da e lett og se ...hahahahh


så  frem med malekosten om du finner nåke gammalt dill dall du har liggande -  da blir plutseligt nett som nytt vett du  - e bare te setta i gong ....

GOOOOO HELG alle sammen 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...