lørdag 20. februar 2016

babsy pulsvanter - pink love





 i går delte eg mine romantiske strikka pulsvanter, så i dag ville eg gjerne dele dei  som eg då hekla med deg ... dei e hekla i samme deilige garner kitten mohair fra sandnes garn og dei er bare såååå mjuke og utrolig nok så e dei varme og gode og ha på og.

eg tør ikke sei kor mye eg la opp her men eg hekla et stykke med hvitt gjekk over til gammelrosa og når ønsket lengde var oppnådd så hekla eg ein gammelrosa blondekant i enden der.

dessa blir og dekorerte med lit blonder og rosetter og stasj ... samt ein liten engel for og gjera dei endo meir spesielle...





 du veit da atte...av og te så tar kreativiteten min heilt overhånd her, og om eg bruke alt detta eg lage ...well...hahahah, eg trur jo eg skal det men eg lage til tider sååå mye atte da fort blir litt gave på dei rundt meg istedenfor...da fyllest fort opp når me får sånne strikke eller hekle diller ska eg sei deg...du verden så det går unna til tider... men som dåke vett eg har ADHD og får eg ein ide i hodet så  e da bare te kasta seg på da og få da gjort med ein gong.......ellers går eg og gnege på da i dagavis og enda opp med og lage 10 ting av da istedenfor ... offf... 












3 kommentarer:

  1. Flotte pulsvarmere du har laget, både de som er heklet og de som er strikket! Lekkert og romantisk ble det med blonder, rosetter og engler!
    God helg til deg! :-)

    SvarSlett
  2. Så lekre! Lenge leve kreativiteten! Fine de andre du viste også! Du er så rask at jeg rekker ikke å kommentere før du er ferdig med noe nytt. Likte puta di også! Imponerende at du kom i mål med den trådfestinga!

    Her blir det lørdagskveld med TV og strikking. Skal legge opp ei ny lue, denne gang i Setesdals-mønster. Ligger etter med blogginga, men får vel ånden over meg en dag.

    God lørdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Herlighet så vakkert. 🌸🌸 Skulle ønske eg hadde en smule av din kreavitet....
    Håper du har det bra der du er. Her er full vinter igjen idag. Ha en fin søndag.
    Klem fra Liv V.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...