tirsdag 23. februar 2016

GRATIS - babsylue doubble hearts








av og til så  bare strikke eg nåke uten og egentlig veta ka eg egentlig ska ha da te - som då når eg forrige uka strikka ei babyhua med denne borden her på, bare fordi eg ville prøva designa ei god gammaldagse babyhua *ler*  ... men du vett, me har ingen babya i familien , så derfor blir den huo liggande ei stund den då  *ler* men hvertfall, eg tok samma bordo og strikka ei voksen hua og ska sei farga og fasong har masse og sei gitt... detta va ei hua EG likte godt - bruntonar og hjerter  e absolutt nåke eg kunne gått med på håve ja ....







mønsteret på denna blir jo derfor litt kombinert av dei andre eg har delt tidligare - men bruker du mønsteret dennna huo her inne    og bare legge til denna borden her  så får du denna huo her.




Eg la opp 112 masker og den er akkurat passe til meg, men vil du ha større eller mindre legge du til eller tar ifra en hjerterapport som går over  8 masker så finner du akkurat den størrelsen du ønsker deg :)  no holde eg på med endo ei i detta mønsteret, men den strikke eg i motsatte farga atte da bruna er i bunn og da hvita blir mønsteret... trur da vil bli endo meir "meg" menlig - eg har alltid vore glad i bruktonar og jordfargar ....




va npken som lurte på dessa duskane mine, well...eg tvinne dei rundt ei bok ca 15 cm .... når eg har tvinna nåken gonga ( du ser når da blir nok  - ska vera litt fyldige )  så knytte du bare ein tråd gjentatte gonga i midten på denna "ramso" med garn - så klippe du opp i kantane og så hadde du dusken .... ellr ka eg ska kalla denna pjuskete greie her ..hahaha - eg like hvertfall denna typen "duks" bedre en dei runde vanlige - men du vett, smaken e som baken - delt på midten *ler*


og JA - det kommer gensermønster til denne også .... følg med - følg med ...





1 kommentar:

  1. Veldig fin denne også! Liker godt den brunfargen til hvitt. Gleder meg til å se den neste i motsatte farger.
    Jeg har begynt på en genser i dag, og det tar sikkert litt tid. Men ei lue kan vel alltids snike seg imellom?

    Gpd tirsdagskveld fra Ingunn!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...