tirsdag 2. februar 2016

Hildo - hekleveninno mi




Eg har ei goe veninna som e ein reser på denna heklingo si - og siden eg har sååå sansen for detta her hu puttla på med for tio, så ville eg dela linken te fb sio hennes her med dåke i dag - du spør og hu hakla te deg og prisane må eg sei e kjempekoselige .... julegava ideear ??


Hildes hekledilla







og jooooda - eg har allerede vore i hu om og hekla rødt og hvitt med lfc på ja - så eg vente i spenning på ka som skjer  - flink e hu så eg ville bare tipsa dåke om sio hennas - den e ny endo men eg e skråsikker på atte her vil da komma masse spennandes  etterkvart.... følg med følg med.






Sjøl ska eg kasta meg på strikking i dag - har ein mariusgenser til mitt skjønne bonusbarnebarn på pinnane  - og den har eg sååå lyst til og få ferige etterkvartt ....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...