torsdag 18. februar 2016

Sommerpute




Av og til så finner eg ut at strikking er driiitkjedelig, jepp då e da ADHD min som slår inn og eg må bare sei meg nødde te og finna på nåke anne for ei stund..hahahah ..men då kan eg finna på og hekla vett du ... som då eg skulle hekla meg ei sommarputa i friske fargar.... jodaaaa - greit da...kjøpe inn masse fine fargar og ser atte garnet eg har kjøpt då er babyull og tynnt som bare det...æsj og ...





men puta ville eg ha og masse penga hadde eg brukt på alt detta garnet og så fant ut at om eg hekla dobbelt så blei da fint...og vett du ka ...da blei da...juu huu - hekla masse sånne bestemorruter elle ka da hette  i masse fine farga og med dobbelt garn ... hekla stripete bakside og va strååålandes fornøyde med egeninnsatsen min  her eg satt eg  då ...



ja hvertfall heilt te eg skulle montera marakkelet mitt.... e da muuuuligt tengte eg når eg satte meg ned for og feste trådane....  da e 4 forskjellige fargar i kvar ruta samt dobbel tråd av alle samt en start og en stopp av alle fargane ..... da såg rett og slett ut som et kaos utav denna verden den baskiden der... takk gud for at eg ikke hekla sengeteppe for då hadde da ALDRI blitt montert og feste trådar på da nei ...offfameg altså ....

men hvertfall --- detta betydde då atte da då e ca 16 - 18 trådar og festa  på KVAR einaste ruta,  dette va ein kjempe dåneklaskigulvet ..... x me så detta med 16 ruter skulle då bli godt over 250 tråder og festa bare på fremsiden ....djiiiiizez ....  og eg love deg eg har ALDRI hekla ei sånn igjen og eg love videre atte eg heller andri komme te gjera da igjen .... fyttikatta for et arbeide det der va....

men puto har eg endo og den er eg glad i :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...